piektdiena, 2012. gada 23. novembris

HCV RNS - negatīvs

Trešdien saņēmu patīkamu ziņu. Biju nodot atkārtotās analīzes 6 mēnešu pēc terapijas beigām. HCV RNS - negatīvs, ALAT - 15 (pirms 6 mēn ALAT 20, HCV RNS  negatīvs) :) Tas nozīmē, ka beidzot no tā draņķa tiku vaļā!!! Šobrīd manā dzīvē tas ir viens no pozitīvākajiem momentiem, kas nozīmē, ka mana ilgā un gūtā cīņa nebija veltīga. Jūtos arī ok, mati beidzot sāk lielā ātrumā ataugt. Vienīgi svars turās ap 53 kg - varbūt no stresa, jo man te dzīvē dažādas pārmaiņas. Kopumā sūdzēties nevaru :) Vienīgi vēl netiku pie ārsta, jo LIC tagad ir pēc pieraksta un tad nu iešu nākamnedēļ un jautāšu, vai man pēc kāda laika būs vajadzīgas vēl kādas pārbaudes.

Un katram iesaku atcerēties - viss kas notiek, notiek uz labu. Tas paver mums iespējas uz dzīvi paraudzīties citām acīm un novērtēt to, kas ir mums apkārt! Un paldies visiem, kas šajā laikā bija ar mani - gan dzīvē, gan e-vidē. Visiem novēlu izturību un spēku uzveikt šo cīņu!! Esmu un būšu ar jums un par visiem turu īkšķus :)

3 komentāri:

  1. Sveiki, Kristīne.

    Apsveicu ka tev viss labi beidzās!

    Iespējams vari iedot ārsta telefona numuru lai pierakstīties un sākt ārstēšanu? Cik mēnesi tev tas izmaksāja reāli? Sen slimoju - jau kādus 10 gadus, bet patīkamākais kā dzīve jau apbsolūti izmainījas un labo pusi. Slimība liek aizdomāties.

    AtbildētDzēst
  2. Es zvanīju LIC uz reģistratūru - tur arī pieraksta pie ārsta. Gāju pie dakteres Zālītes - no visām pie kurām esmu tikusi viņa ir vissakarīgākā, lai gan arī citreiz ir garastāvokļa svārstības..Par izmaksām man jāskatās- bija ap 120 Ls -ar ceļa izdevumiem un vitamīniem katru mēnesi! Slimība mainīja manu dzīvi - liekot uz lietām paskatīties no citas puses un izvērtēt prioritātes! Protams, uz labo pusi..

    AtbildētDzēst
  3. iespējams kādam var palīdzēt šī info http://www.chealth.lv/images/pdf/Metodika_epsorin.pdf

    AtbildētDzēst