svētdiena, 2011. gada 30. oktobris

30.10.2011.

Ilgi nav sanācis neko uzrakstīt. Iemesls ir vienkāršs - jutos slikti. Pāris nedēļas ir pagājušas kā miglā. Ar visiem simptomiem - galvassāpēm, sliktu dūšu, bezspēku, matu krišanu, acu jūtīgumu.
20.10. atkal ciemojos LIC. Pēdējās nedēļas jutu, ka paliek sliktāk - simptomi pastiprinās. Prasījās lielāku mieru. Paveicās darbā - oktobrī bija brīvāks grafiks un mēnesi pavadīju kā lācis alā.  Dienu pirms došanās uz LIC jutu, ka nav ok. Visu dienu bija sapulce darbā - jutu, ka ir karsti, galva spiež. Visvairāk man sāp kreisajā pusē - deniņos, kur jau pāris mēnešus sāpju laikā izspiežas liels asinsvads un vispār asinsvadi pie matiem ir pietūkuši - pataustot ar roku, jūtu, ka viss pulsē. Par laimi - citi to nemana :) Tā nu visu dienu nomocījos un vakarā mājās sapratu, ka ir traki. Izmērīju temp. - bija 39 grādi. Likās, ka degu kā ugunis, knapi saņēmos iedzert vakara zāļu devu un izdzēru arī paracetamolu, jo jutos kā salauzta. Naktī pamodos un sapratu, ka temp. vairs nav - šķita, ka no ķermeņa ir noņemts milzīgs slogs. Tāda temp. man bijusi tikai pēc pirmās potes.
Nākamajā rītā saņēmos un devos uz LIC - analīzes esot labas, rādītāji uzlabojas. Izstāstīju par iepriekšējās dienas "piedzīvojumu" - tas varot būt no potes, lai gan pēc tās ir pagājušas gandrīz 2 dienas. Mani izbrīnīja labās analīzes, jo 2 nedēļas tiešam jutos slikti. Daktere teica, ka tas ir labi - tas nozīmē, ka organisms cīnās ar vīrusu. Prasīju par  paracetamolu - vai var dzert. Var, ja ir tik augsta temp. Saņēmu zāles mēnesim un devos mājās.

Pirmdienā špricēju nākamo poti - kreisajā rokā. Rokā man visvairāk nepatīk, jo nav ērti. Kājā ir vienkāršāk. Pēc pēdējās smagās potes labajā kājās ir sarkanzils pleķis. Pēc potes rokā - spilgti sarkans pleķis. Bet tā jau ir katru nedēļu. Pēc pēdējās potes es jūtos kaut cik labi. Nākamajā dienā nebija briesmīgās galvassāpes - tikai nedaudz uz vakaru parādījās. Nakti gan slikti gulēju - pēc tam darbā bija grūti. Bet zāles miegam dzert nevaru. Vienas man izrakstīja, bet lielu efektu nejutu, tāpēc vienīgais, ko man ieteica ir Relaxen - tas esot no dabīgajiem līdzekļiem un nenoslogo aknas.Recepšu zāles tikai bojās aknas..

Šodien jūtu lielāku nogurumu. Laikam no tā, ka 4 pilnas dienas esmu strādājusi. Jāgaida rītdienas vakara pote un organisma reakcija uz to. Novembra beigās beigsies mazturīgās personas izziņa - atkal jākārto būs papīri. Mazliet baida janvāris, kad laikam par zālēm būs jāsāk maksāt. Jāsāk plānot, kur dabūt naudu.. :(

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru