otrdiena, 2011. gada 6. decembris

06.12.2011

Man šodien traka diena pēc vakardienas šprices... Naktī mocījos - bija drebuļi no temp. Pat sapņoju, ka pamostos galīgi slapja, bet varbūt, ka tā bija. Visa nakts pagāja miglaini. Cik no drauga sapratu, tad laikam esmu teikusi, ka man ir temp. un galva pat naktī sāpēja. "Izgulējos" līdz pus 2iem dienā. Jāsaka, ka sen neesmu tik ilgi gulējusi - tikai pirmajos terapijas mēnešos. Šodien galva plīst pušu, iedzēru pretsāpju tableti, bet tāpat sāp + nāk karstumi (temp. tikai 37,1) un slikta sajūta mutē. Visu dienu kā dārzenis pa māju esmu un jāsaka pat netaisos nekur iet Tikai rīt uz darbu jāsavācas. Un jāgaida labās sajūtas. Tā nu mani šoreiz pote ir galīgi nokausējusi.... Par tiem pleķiem - jā, potes vietā parādās un pēc pāris ned. pāriet. Es pat plānoju špricēt tikai kājās, jo decembrī būs vairāk darba un diez vai varēšu iztikt ar garām rokām, bet pleķu dēļ īsās negribas vilkt - nav vēlme atbildēt uz citu jautājumiem...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru