otrdiena, 2011. gada 13. decembris

13.12.2011

Atkal kādas dienas neesmu te bijusi. Drusku tikai calis.lv kaut ko uzrakstu. Trūkst spēka raxtīt. Kopumā nedēļa ok - tikai sāku just, ka fiziski spēks ir mazāk. Īpaši ejot uz darbu - ir reizes, kad izeju no mājas pēdējā brīdī un tad nu ejot pret kalnu, pusceļā liekas, ka kājas atstiepšu un mute sausa...grūti atvilkt elpu. No rītiem arī grūtāk piecelties, varbūt tāpēc, ka laiks tāds drūms. Bija vienu brīdi auksts un sniedziņš, bet nu jau atkal rudens. Iet cauri kauliem man tas drēgnums. Joprojām iet ciet deguns, neiztieku bez ikrīta deguna šņaukšanas, kas turpinās visu dienu. Jūtu, ka tas viss no deguna sakrājas kaklā un no rītiem aizkrīt balss. Bet nekādi nevaru to izklepot. Jūtu, ka mugura paliek jūtīgāka - braucot mājās, pat grūti nosēdēt, jebkurā pozā sāp mugura. Visu dienu esmu uz kājām un tad pat ir vieglāk, nekā sēžot. Vakar ielaidu 7. mēneša 4. poti. Jau pirms tam bija sajūta, ka galva plīst pušu. Laikam jau no domas vien, ka būs sev atkal jādur. Riebjas man šī sajūta un gandrīz nodzen mani līdz asarām un izmisumam. Vakarā atkal ātri aizmigu uz dīvāna - pēdējās dienas bieži sanāk - pārņem tāds nogurums, ka pat uz gultu aiziet nevaru un negribu. Šodien galva plīst pušu un deg kā ugunīs, bet nu ir labāk nekā pēc iepriekšējās potes, kad vispār no mājas neizgāju un tikai pa gultu nogulšņāju. Jau naktī jutu, ka nebūs ok, jo daudz grozījos.
 Mati plāni palikuši - iešu 4dien krāsot un nogriezt. Bail jau - ka tikai mana friziere nenokrīt no brīnumiem, jo neesmu pāris mēnešus bijusi. Pirms tam man tāds kārtīgs kušķis bija uz galvas..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru