pirmdiena, 2011. gada 21. novembris

21.11.2011

Vaiii..šodien iešpricēju 7. mēneša 1. poti! Sanāca kreisajā rokā, grūti jau bija iedabūt to adatu, bet nu saņēmos. Kas jādara, jādara. Draugs vēl prasīja vai es varēšot. Protams - nevar nevarēt. Pēc tam gan nedaudz roka tajā vietā sāpēja. Uz vakaru jūtu, ka galvu sāk spiest. Līdzīga sajūta kā parasti ir dienā pēc potes. Organisms laikam jūt, kas gaidāms...Es te pa diviem forumiem - šeit un calis.lv.Šodien tīri laba sajūta - tikai nedaudz kaklā kaut kas - gribas visu laiku uzdzert vai uzēst kaut ko - nepatīkama garša. Nāk aukstums viršu un jūtu, ka atkal deguns iet ciet, ik pa laikam arī tek. Tas man katru gadu, pareizāk - visu cauru gadu nevaru normāli paelpot.

Vakar palasīju vecos forumus, jo vienīgo brīvdienu nolēmu veltīt atpūtai. Laikam garā nedēļa bija par smagu. Kas tik nav cilvēkiem jāpārzīvo...sapratu, ka man vēl ir viegli. Skumji, bet fakts. Pēdējās dienas nāk virsū depresīvas izjūtas, šodien pat raudiens nāca. Bet prieks par to, jo izraudoties ir vieglāk. Laiks arī paliek vēsāks. Biežāk ievēroju cilvēkus, kuriem nav māju..tad aizdomājos, bāc, kas tad man ir tik slikts dzīvē?! Esmu siltumā un paēdusi, tikai mazliet jāpicieš nelabās sajūtas. Tās tādas pārdomas.. Tikai smagi par tuvākā cilvēka attieksmi, neliekas, ka mani cenšas saprast. Bet vai varu ko pārmest? Biežāk jūtos viena, bet ceru, ka šīs domas izdosies aizdzīt prom un iestāstīt, ka tas viss no zālēm! Visu nakti vēl sapņoju, ka forumus lasu :)

Šodien ziņā dzirdēju par mašīnu, ko valsts pirks Zatleram - ap 88 tūkst. Ls. Sirds sažņaudzās - cik cilvēkus varētu izārstēt. Tur aiziet mūsu nodokļu nauda... Bet mums vienkāršajiem pa to laiku jāmirst nost....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru