otrdiena, 2011. gada 29. novembris

29.11.2011

Temperatūra man ir reti. Šonedēļ bija ap 37 un 37,1, bet domāju, ka tas no lielas slodzes darbā. Vasarā tā nebija, jo strādāju mazāk. Katrā ziņā ziemā man ir vieglāk. Vienīgi spēka maz, biežāk reibst galva-īpaši kad daudz jākustas, kaut kas džinkst - bet man arī iet ciet deguns, no kā varbūt ir grūtāk. Un kas vēl - jau nedēļu tāda neliela sviluma sajūta vaigos, vairāk parādās uz vakarpusi. Varbūt no tās temp. 37.
Vakar atkal bija potes diena - labajā rokā, bet kaut kā sāpīgi sanāca. Nepatīk man tās potes - grūti saņemties un arī sajūta pēc tam nav ok. Šodien jau atkal pamodos ar galvassāpēm. Kamēr īpaši nekustos, vēl ir ok, bet nu uz pēcpusdienu sāp trakāk, apsveru jau domu iedzert kādu pretsāpju tableti. Protams, izmērot temp., uzrādīja 37,4. Tad gan iedzēru tableti - mazliet sāpes nomierinājās, bet nepazuda pavisam.
Vakara daļu pavadīju rakstot vēstuli veselības ministrei I.Circenei, lai ieviestu skaidrību - cik tad man no 1. janvāra būs jāmaksā par terapiju..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru