pirmdiena, 2012. gada 13. februāris

Kārtējā nedēļas nogale ir cauri. Šovakar man priekšā 10. mēneša 1. pote, jeb 37. pote, ja pareizi saskaitīju.
Sajūtu un blakņu ziņā šī nedēļas nogale bija diezgan laba. Piektdien biju ciemos un sanāca, ka nakts nebija īsti gulēta. Sajutu, ka sejas kreisā puse (ap deniņiem un kreiso aci un vaigu) ir ļoti jūtīga - tā kā tirpst nemaz nepieskaroties. Neskatoties, ka aizgāju gulēt tikai ap 4iem naktī, tad rīts iesākās labi. Bija jau 10os jāceļas - dažādas lietas bija jāizdara un tā sanāca, ka visu dienu biju prom no mājām. Vakarpusē gan sajutu, ka nāk virsū milzīgs nogurums. Ārā atkal palika aukstāks un ļoti nosalu. Ap 11iem vakarā jau gāju gulēt un nogulēju līdz svētdienas vieniem dienā. Un vēl pusi dienas nogulšņāju. Sejas kreisā puse joprojām bija dīvaina - bet sajūta mazliet labāka. Šodien ir tas pats - jūt, ka kreisā puse ir jūtīgāka. Bet vismaz galvassāpes nav tik neciešamas - galva ir dulla, bet vismaz neplīst pušu. Šorīt atkal uz sejas kaut kāds pleķis - zem labās acs. Un mati traki plāni.. Plāns ir tos tuvākās dienas nemaz nemazgāt. Ejot uz veikalu jāuzliek cepure un tad jau neviens neredz kas zem tās darās - tīri mati vai nē, daudz to matu vai maz :) Drīz jāaiziet līdz veikalam. Rītdien pēc šī vakara potes nemaz negribēsies līst ārā. Šodien jau īsti negribas.
Calis.lv ir izveidots jauns C hepatīta forums - daudz pārskatāmāks: http://www.calis.lv/forums/314-c-hepatits/

Kopsavilkums par to, kāpēc te iepriekš stresoju par finansēm utt. -
Es terapijas laikā lietoju Peglntron alfa 2b 80 mikrogrami - injekcija reizi nedēļā + Rebetol 200 mg cietās kapsulas 2 no rīta un 2 vakarā. Tas man šomēnes izmaksāja Ls 111.39 - uz 4 nedēļām. Līdz š.g. janvārim izmantoju mazturīgās personas izziņu un zāles bija bez maksas. Šogad tas ir pieejamas tikai personām, kas atzītas par trūcīgām - ienākumi mēnesī līdz 90 Ls (skatās pēdējo trīs mēnešu ienākumus un dala ar visām vienā mājsaimniecībā dzīvojošajām personām). 2011 gada jūnija uzsāku terapiju un man zāles maksāja ap 117 Ls. Pēc 1. mēneša man samazināja tablešu devu par 1 tableti dienā mazāk. Nezinu vai bija cita deva injekcijai - tagad es uzregulēju 0,5.
Papildus man vēl aiziet ap 7 Ls ceļam uz LIC un tad vēl lietoju haizivs aknu eļļu - mēnesī kādi 10 Ls.
Man ir 1. genotips un ārstēšanas ilgums - 48 nedēļas.

Tikko parēķināju savu tablešu skaitu. Līdz nākamajai zāļu devai (11.mēnesim) man ir jāizdzer 114 tabletes. Kopā man tagad mājās ir 368 tabletes un sanāk, ka pāri paliek 254 tabletes, kuras pēc terapijas varešu izmest... Pilnīgs sviests - tā ir liela nauda!!! Un citiem knapi pietiek ar tām tabletēm.

Diena pavadīta labi - izstaigāju veikalu, lai rīt nebūtu lieki jāiet. Tūlīt laidīšu injekciju. Uz vakaru sāk spiest deniņu kreiso pusi un atkal tā sejas puse kļūst jūtīgāka. Laikam organisms jūt, ka atkal priekšā mocības. Kārtīgi jāatpūšas un jācer, ka rītdiena būs viegla.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru