ceturtdiena, 2012. gada 29. marts

Vakar biju pie ģimenes ārsta, lai izņemtu slimības lapu, ko iesniegt VSAA. Slimības lapa turpinās. Rnājām ar ģiemenes ārstu, ka šeit pašam ir jāurbjas visam cauri, nav nekas sakārtots. No š.g. var būt uz darbnespējas lapas un vienlaicīgi iestāties bezdarbniekos. Sūtīju vēstuli uz NVA - tur atbildēja, ka tā nevar, bet VSAA teica, ka var. Tad nu es pieteicos NVA un aizejot teicu, ka man ir šādi atbildēts. Tad nu rīt būs info diena un aiznesīšu e-pastu. Uzrakstīju arī atpakaļ, ka šī man atsūtītā informācija nav patiesa. Uz to saņēmu atvainošanās vēstuli. Ja es nebūtu pati gājusi un vākusi informāciju, tad es zaudētu naudu, t.i., izmaksa būtu mazāka, jo bezdarbnieka pabalstu rēķina arī no slimības pabalsta summas. Jo ilgāk novilktu iestāšanos bezdarbniekos, jo lielāka iespēja saņemt mazāku aprēķinu, jo pabalstu rēķina no pēdējā gada iemaksām. Šeit var redzēt, cik atbildīgi katra institūcija dara savu darbu, jo uz manu e-pastu atbildēja juridiskā departamenta direktors.
Vakar takal bija dulla galva un nedaudz reiboņi. Šodien deniņi karsti un dullums galvā, ka arī nespēks. Kā izstaipos vai ko straujāku daru, tā sareibst galva. Ne gluži līdz ģībšanai, bet nu uz to pusi.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru